lovetohateme -

Skola, Ikea - pistachisa(stavning)? :D

Härlig dag!
Form - Foto! Det var riktigt trevligt :)
Hade sällskap med Olof till tåget och tog det tillsammans till Ramlösa station, skönt med lite sällskap tyckte jag. Satt hemma och chillade ett tag sen ringde PP och fråga om jag ville hänga med dem ikväll och det är väll klart att jag ville det :)
Åt med pappa, mumms en macka sen var jag propp mätt igen :s Det är jätte konstigt. Men rätt nice ändå. Ehm? Stack till stan vid 18? och  träffade PP, Nalle och Natalie och sen kom också Joel och Marcus från Kjells band som vi såg igår. Åkte till Ikea där vi möööte Jonas och åt Pizza - 29kr för så mycket man orkar - BILLIGT och det var gottgott också ;) Pistachia efter de och det är ju mysigt det med :D
Kraaam kraaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback