lovetohateme -

Måndag, tisdag

Igår? Måndag? Snackade jag om det eller? Ehm tror inte så jag får väll skriva om det först. Skola först då såklart och sen efter stack jag hem till Humle och sen stack vi snabbt till Coop och handlande glass :D Fett gott var det, och så satt vi Humles mysiga köök och drack tee och åt glass. Ehm, drack grönt jasmintee och det var riktigt gott. Om Ni ska smaka måste man dock ha socker och mjölk i ;)
Vi stack till Kulturpiloterna för vi tyckte det var bra att ha det på måndagar dock tänkte vi inte på att folket som är i RumEtt inte jobbar på måndag men så kan de gå xD Hehehe bra att vi hade det då i alla fall för jag har behövt att plugga idag. Innan vi stack till dunkers handlade Humle en blomma till sin pappa och jag handlade också en spontant. Det var söööt (a)
Möötet var trevligt :) Satt och snackat en massa om mysiga saker som vanligt!

Så här sööt var Humle i ettan kan ni förstå hur sööt hon är nu då?? :o hihihi <3

Idag då?
Jaa, jag kom hem och har pluggat sen dess? Rolig dag :o Näää!
Men what to do, har ju prov på torsdag i historia men känner att jag kan de snart så det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback