lovetohateme -

HOOOOSTA!!!

HOOOOSTA!!
Hostar för tusan vad 5 sekund.. det är inte okej.

Idag fikade jag först med Jonas och sen kom också PP, Johanna och Louisa :) Det var trevligt. Vi satt på Ecpresso House i 3 och en halv timme :p Det var sjukt länge så jag fick ont i ryggen men det är okej. Efter de träffade vi Joel och så åkte vi med 3an till Elinebergs fritidsgård och pratade om Lotta! Det var riktigt nice att sitta där och spela kort och få lite förslag med Uganda.

Sitter och driker honugs vatten nu för att jag ska slippa hosta men det verkar inte hjälpa jätte bra. Man får både ont i ryggen, halsen och lungorna! Jag överlever! :)
Fredag i morgon! AWESOME! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback