lovetohateme -

Demostration & mys med familjen! :D

Mysig dag! :D

Nere i högra hörnet är vi :D
Humle, jag och Mattias(Olof)
Det var aaaawesome att demostrera! Känner mig riktigt cool faktiskt! Känns härligt att känna att man har förändrat något :D

Efter det stack jag och Humle hem till Humle och jag fick vila mina ben och vi drack te och lyssnade på massa mysig musik som är helt underbar, som Lovedrug!
Stack hem vid halv 6 och handlade godis på vägen till familjen, vi satt och kollade på "Unthinkable". Den var sjukt konstig men ändå bra på något konstig läskigt sätt.
Nu ska jag snart sova och vila min hals som har kommit in i en hooost period igen och denna gången är det värre :( BAAJS!
God natt ^^
Tack folket för en mycket trevlig dag! :D Och till alla demostranter mot ACTA riktigt bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback