lovetohateme -

Min födelsedag! 18år!

Hej! Jag vet att det var länge sen jag bloggade men har inte haft någon lust men idag är det min födelsedag så tyckte jag kunde skriva något :)) och för att göra min dotti glad när hon kollar in min blogg senare :)
Detta är då mitt första blogginlägg på mobil telefonen :) ja som sagt så fyller jag år och jag fick en ny mobil (iPhone 5) taaaaack mamma och pappa! Sen fick jag två böcker, en natt skjorta och ett par skor :D tack så mycket!!
Annars har jag haft en mycket bra födelsedag - mysig och enkel! Började med frukost och presenter på sängen och sen skola då :) gick till klocka fem... Lite segt på ens egen födelsedag men jag klarar mig! Sedan när jag kom hem var Anna hemma och vi åt tai mat ;D mycket gott!! Bra tips Anna <3

Skulle också vilja tacka för alla gratulationer :D kraam


Kommentarer
Postat av: PEPE

krammmmmmmmmmmmmm :D <3

2012-12-14 @ 12:14:46
Postat av: dotti<3

WOHOOO :D:D:D äntligen :P <3

2012-12-14 @ 16:49:03
URL: http://sakenadnersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback