lovetohateme -

Min dag :)

En härlig dag idag tycker jag :) vaknade vid 11-12 när brodern min ville hämta kläder i mitt rum-.- eller hans rum eller vad de nu blir xD
Sedan efter frukosten Stack jag och mamma först till Ikea sedan Systembolaget och till slut till väla :) stannade inte så länge men jag hittade i alla fall en nyårs klänning :D den är jätte söt!! Love it! Lämnade också tillbaka en tröja och köpte mig en ny :D hehe! Efter ett tag på väla så stack vi och bowlade! De var jag Anna Alex mamma pappa och Hanna - Alex flickvän :) de var roligt som tusan men jag förlorade rätt så rejält xD men de är jag van vid (a) spelade också lite air hockey :)) förlorade på de med ;) när vi var klara där fick jag sjus till min sötnos, Jim :) han möte upp mig och vi stack hem till honom och kollad film! Mysigt <3
Johan Falk - rätt så bra faktiskt :))
Senare var jag då hemma och kollade på en film som typ hette Något xD men den var bra :)) nu tänkte jag sova! Godnatt! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback