lovetohateme -

Min vecka :)))

Ikväll så ska jag ha film kväll för mina päron ska hem till deras vänner och jag är halv sjuk, eller ja förkyld så jag orkade inte åka till Malmö. Som jag skulle egentligen. Annars har jag inte gjort något idag, varit hemma och tagit de lugnt bara vilket kan vara bra om man mårkom jag gör :) 
Igår träffade jag humle :) det var super nice! Vi gick en lång runda och snackde sen drack vi te med mjölk med sugrör sjukt nice faktiskt för man slapp bränna sig :D det ska jag helt klart använda! 
Ja denna veckan då:
Måndag: var det steck kväll hos PP och det var riktigt mysigt och vi spelade spel och jag har inte skrattat så mycket på länge! 
Tisdag: träffade Jonas och Robert :) jag och Jonas lagade mat, eller ja vi lagade potatis och värmde. Sen kollade vi på "korps bride".Den var bra!
Onsdag: gjorde inte så mycket, chillade :) 
Torsdag: ööööh jag minns inte xD 
Fredag: vaknade sent och sen träffade jag humle som jag sa innan sen på kvällen hyrde vi en film som hete "the grey" och hade myskväll med mamma, pappa och Anna :)) filmen var konstig, tråkigt slut :/ alla dog. Sorry om någon ville se den men det är de inte värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback