lovetohateme -

Kärftor VS kycklingspett :D

Titta så duktig jag börjar bli på det här :D
Okej i alla fall, igår så var jag då hemma hos Jonas där också Linnea var :) Det var trevligt, vi kollade på Toy Story 3. Den var bra! ^^ Lite lääääskigt, hehe nää men lite, dockan var lite läbbig i början (a)
Det var i alla fall en riktigt awesome kväll! :D Tack så mycket för det.
Idag vaknade jag vid halv 3? och hade ont i halsen, halstabletter is the shit! Hade inte klarat mig utan de asså! Ehm, ja snart kommer Mariana och hälsar på, mamma och hon ska äta kräfftor och i och med att jag inte gillar de så har mamma köpt kyckligspett, mycket bättre :D Men det kommer nog bli trevligt! Sen kanske vi också skulle kolla på en film, I hope it´s gooood :D
Seeee yaaah ;D
En fråga till er som läser min blogg ;D
Kärftor VS Kycklingspett? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback