lovetohateme -

Film film film

Igår hade jag en mysdag. Chillade hemma hela dagen, åt, kollade tv med mamma och pappa typ OS riktigt trevligt faktiskt :) På eftermiddagen stack jag och hansi och handlade på Citygross :D GOOODIS! Sen stack jag hem till PP och vi kollade på "Prodject X" sjukt knasig film :p Värsta spårade festen asså, men ja det var väl underhållande att kolla på i alla fall. Som Johanna säger "bra film" ;) hahaha
Efter filmen stack jag hem till hansi och vi drack teeeee sjukt gott var det! Ska göra det, honung och citron OMG att jag inte viste de förr :o hehe! Vi kollade film efter de och krängde godis. Kollade på "Love Actually" och sen tänkte vi att vi skulle kolla på en till, dock kommer jag inte ihåg vad den hete. Bra var den i alla fall :)
Mycket film under denna dagen men de är ju niiice :D
 
Idag ska jag snart till staden och gå på möte med Kulturpiloterna :) Sen ikväll ska jag träffa Robert(bång) och vi ska se film, hahah sällan jag vet men asså jag har velat se denna filmen länge. Den heter " The butterfly effect" och verkar riktigt bra. Hansi sa att den var nice. Men det kan ju inte bli dåligt om Ashton kutcher är med ;D
Ha det bra. Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback