lovetohateme -

Kung Oidipus... läsa

Läsa.. läsa...läsa...läsa...läsa och läsa lite till.. ungefär så känner jag just nu :(
Ska både läsa på svenskan "Kung Oidipus" från antika grekland, det är typ en pjäs så jag ska läsa en massa roller. Aja jag överlever.


Engelska läser jag ju också min bok och den måste dessutom vara klar efter höstlovet :o Så ja, jag får nog ta och läsa lite då också xD Om jag orkar (a)

Annars då? Bra med er?
Med mig är det TOPP :D :D Glad som vanligt, och lite extra glad nu för tiden :p Varför? ingen anning? :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig tjej!



Ett smajl är bra för hälsan och hjärnan blir extra glad!

;)

2011-10-26 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback