lovetohateme -

Filmkväll, OC dag, myskväll :D

Hade en härlig dag igår och idag!
Igår träffade jag Jonas, PP, Johanna och Bång efter skolan. Johanna skulle fika med någon kille och PP skulle hem och lämna sina saker. Jag, Jonas och Bång stack till Escpresso House och PP kom också ditt efter ett tag och efter ytteligare ett tag kom Johanna också :)
Vi satt där rätt så länge! Men det var mysigt :) Jag och Jonas stack hem till mig och lagade spagetti och köttfärssås, det blev riktigt bra. Bra jobbat Jonas, jag diskade bara mest :p
Sen stack vi hem till Bång och kollade:
- Stargate sg1
- Tillbaka till framtiden 2

Så ser stargaten ut :)

Tillbaka till framtiden då xD Lite seg var den.

____________________________________________________

Idag har jag träffat PP idag :) Vi har kollat O.C klart på sesong 2. Den var riktigt bra!! :D
PP somnade, men det är mysigt i alla fall <3
Ikväll ska jag ha myskväll med mamma och kanske pappa :) <3
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: PP

PP somna, det va fail :L(

2011-10-23 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback