lovetohateme -

Skräck, konstig film :P

Ja igår kollade så var ju jag och mamma hos Mariana på kvällen och hade det sjukt mysigt!
Kollade två filmer:
- Santi-indidious, skräck film :o hahaha men den var bra i början men blev lite överdriven sen, hehe men lite rädd måste jag medje att jag var.
- I kina äter man hundar, fett konstig film! Har inget med titlen att göra men rätt bra ändå? Flumm kan man ju dock säga. Bra att kolla efter man har kollat skräck! :D
Jag föreslog My litel ponny men den hade inte Mariana så det fick bli den andra (;

Idag har jag simmat, känner mig duktig (a) 45 min - utan mycket paus! :D Börjar bli duktig på det här! Nu ska jag dock plugga kom på att historia - VG/MVG del skulle vara klar på onsdag :o Oj då (A) Sen har man ju englska men det ska inte vara klart fören om två veckor så det är chill en så länge :P
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback