lovetohateme -

Sjuk? :(

Hejhej!
Idag efter skolan umgicks jag med Sarah i stan och hennes kompis Stoffe :p Vi gjorde lite ärenden sen var vi och fikade på Ebbas. Det var jätte gott som vanligt, dock orkade jag inte äta min kaka för den var för stor (a)
Hade det jääääätte trevligt! :D Tack <333

Skulle egentligen simmat idag men i och med att min hals inte mår alls bra så tyckte inte jag att det var någon smart idé för jag hade bara mått änu sämre :( Sorry Hansi! Men vi får göra det nästa vecka om jag mår bättre?

I morgon ska jag träffa PP efter skolan och kanske några andra från gänget? Antagligen kommer vi fika, kommer dock bara ta något att dricka då annars kommer jag ju bli fet :o hehe
Kom på när jag kom hem att jag typ inte har nått plugg så har bara chillat lite framför datorn och tagit en skön varm dusch! Tror jag ska äta något nu :) Men vad? Ehm... Macka? Blir nog de xD

Ni får en bild från Köpenhamn med pappa :)
/ Julia

Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

ihhhhhh den dagen va massa kul å mysig :) hihi dem bästa <3

2011-11-19 @ 14:31:43
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback