lovetohateme -

Jobiig dag :s

Aha, vad  ska man göra idag då?
Idag var jag i skolan och det började med idrot på stranden, dock hade vi ingen idrot vi kollade på handboll :) Det var trevligt i alla fall :D Sen hade jag redovisning i Estetisk orgentring och det fick väll helt okej får jag väll säga. Efter de hade jag håla i två timmar, så jag stack till stan och träffade Jessica och Johanna. Vi var ute och ute.. haha aja sak samma var vi var (aa)
Sen hade jag i alla fall engelska och sen slutade jag :p Snakca om att jag är trött på att gå nu asså xD Efter allt gående.
Vad ska ni alla göra idag? Något som man också kan göra kanske :)
Puss på er <3
/ Juliaaaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

jag ska nog bara chilla :D sista prohektet/läxan/uppgiten är inlämnad och nu är jag helt friiiiiiiiiiiiiiiii!

2011-05-30 @ 17:26:04
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: Jessica

hahah sak samma var vi va XD

2011-05-30 @ 17:59:12
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback