lovetohateme -

Svenska lektion :s

Sitter på svenskan nu och bara längtar tills vi ska ha Bild (vår sista lektion idag) för det är alltid så mysigt och sitta där uppe och bara måla, kolla på andra och lära sig nya mysiga saker.
Senare idag ska jag nog till Emelie för hon skulle ha någon slags filmkväll & i och med att jag är så trött så kommer de bli mysigt. Dock kommer jag nog inte stanna så länge :p
Såå vad ska alla mysiga människor göra idag? och i helgen?
Föresten så har jag inget att göra på svenskan idag för jag har läst ut boken Jokern och japp, japp den var mycket bra, jag rekomederar den :D Specielt om ni gillar att läsa som jag xD
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo

Kommentarer
Postat av: Dilan D

härligt med helg!:) jag ska bara ta det lugnt eftersom jag är sjuk,själv gumman?:)

2011-03-18 @ 15:43:27
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Dilan D

hihi tack gumman :D vad ska du hitta på ikväll?

2011-03-18 @ 16:57:48
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback