lovetohateme -

Lite av Ramundberget ;)

Sådär nu är jag hemma :)
Här kommer lite saker jag skrev in på min mobil för att jag skulle komma ihåg dagarna lättare :p
Första dagen den 8/11- 11
"Hejhej! Skriver detta på min telefon för att jag ska komma ihåg det sen :) för jag tänkte att när jag kommer hem ska jag lägga upp detta på min Blogg för det är nu jag har färskarst minne om man säger så.
Ligger just nu i sägen i vår stuga i ramundberget som de heter. Dagen vi kom hit tog vi det bara lungt, handlade lite och gjorde oss som hemma :) Det var tisdagen de. I onsdags så vandrade vi upp mot ett berg och det var sjukt jobbibgt! Jag gick i sex timmar :o OMG de vill jag inte göra om men är rädd för att vi kommer göra de i mön(lördag). I torsdags så var jag, mamma och pappa ute och fiskade i en roddbåt. De var roligt men man fick ont i rumpan :s Dock vill jag gärna göra om det! Vi fick en liten fisk som vi släppte tillbaka för den var för liten xD
Vi åkte in en gång i mellan ocksåför de började spö renfa och vi trodde de skulle hålla på länge men det gjorde de inte så vi åkte ut igen :D
Så kom vi till idag fredagen den 8 :) Idag har jag haft en mysig dag med bara mamma medans pappa har fiskat.
Mamma väckte mig vid två (a) och då gjorde jag mig i ordning sen stack vi till hotellet som ligger rätt så nära oss och simmade i en timma men ja det blev mest bastu för det var inte så varmt :s När vi kom hem gjorde vi spagetti och köttfärssås det var gott och så spelade vi ett spel men att gissa en massa blommor jag har lärt mig :) Jag vann för jag kkynde 21 snabbare än mamma och hon fick 20 så jag vann 42kr :D Sen spalde vi yatsi och mamma vann 5kr :) pappa kom hem tyvärr utan fisk och då kollade vi på "Big Daddy" på 4an :D bra film! Nu ska jag sova! God natt!"

Fint va?? :O

Middsommarblomster :)

Trött xD
Det var en joooobbbig dag :p



Snöööö :p
Underbart :D Det var lite coolt med snö när det var sjukt varmt :)
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo


Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

jag kommer spamma detta inlägget för jag hinner inte läsa nu så kommenterar det ikväll (A) haha



men tyvärr får jag ingen hund :( men ett playstation är jag rätt 100 på haha så nu kan vi sjunga singstar snart ;)

2011-07-13 @ 09:29:59
URL: http://sakenandersson.blogg.se/
Postat av: Dilan Dilir

härliga bilder:)

2011-07-13 @ 12:46:54
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: sarah - din dotter

din semester låter ju underbart härlig!!!

och ahh så fin du e i friluftskläder ;) snyggare än vad jag brukar vara hur lyckas du kvinna?!



I MISS YOU MUMMY vi mååååste ses någon kväll<3

2011-07-13 @ 23:32:25
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback