lovetohateme -

Dagen med berget ;)

Här kommer nästa inlägg från semestern ;)
"8/7-11
Hej hej! Har precis spelat yatsi men mamma och jag vann :D inte jätte bra runda men jag vann och det är ju alltid roligt. Idag åkte vi upp i liften som tar om ma ska åka skidor och så vandrade vi uppe på berget ett tag och kollade på blommor :) Och när vi var påväg ner för berget fick vi gå sidldes för att vi inte skulle halka och blev jobbigt när man hade gjort de i två timmar :s jag kommer nog ha träningsvärk i mön i mina fötter xD
När vi åkte tillbaka så stannade vi på hotellet för vi skulle äta där :p Vi åt lax, det var mumms! När vi kom hem så vilade pappa och mamma vara ute och läste mendans jag hade svårt att göra våfflor :s jag hade inte en anning Så det var svårt att göra våfflor då, men dem blev rätt så goda :) nu ska pappa ut och fiska och jag vet inte riktigt vad jag ska göra "/ Saknar ju mitt gäng!! MÄÄ!!"

Humleblomster!

Jobbigt men fint :)
bara så ni vet det händet inte allt på samma dag för att vi har samma kläder, det är för att det är våra vandringskläder ;)
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback