lovetohateme -

JULEN ÄR SNART HÄÄÄÄÄR :D

Normal dag.
Annas kompis Matilda kom hem till oss idag :D Ska dock åka i morgon igen men det var trevligt att träffa henne. Så nu är i 6 personer hemma :) Fult hus!
Jag, mamma, pappa, mormor, Anna och Matilda. När Matilda åker i morgon så kommer Alex hem så det blir inte så stor skillnad om man tänker storlek :)
Jag och Anna pimpade pepparkaks huset idag! GOTT GOTT! Och gjorde en massa fina pepparkakor. Kan vissa bilder på det i morgon om jag kommer ihåg de. I morgon är det avslutning, ska kolla på film "Trassel" och sen blir det föreställning i Aulan också :) Mycket trevligt!

Jag finns ALLTID här för dig <3
Du vet vem du är!
Jag är bra på att lyssna <3


Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

tack mammiiiiiii det betyder massor å jag finns alltid för dig <3

Älskade älskade du <3

2011-12-22 @ 15:24:28
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback