lovetohateme -

Fullsatt dag! :D

Härlig dag idag. Mycket att göra!
Lämnade Anna och Alex på Sturup och det var ju sorlig, snacka om att jag böla :(( Kommer sakna er <3
Åkte till farmor för att lämna lite saker, och vi åt också på Kronprinsen. Vi åt kina mat, gott gott! Sen vandrade vi lite där. Jag köpte en två tröjor, stumpbyxor och två par strumpbyxor. Tack mamma! När vi hade lämnat farmor lämnade vi mormor och körde hem. När jag var nästa hemma ringde Johanna på Jonas mobil och frågade om jag ville komma hem till PP och i och med att jag inte hade nått att göra så stack jag ditt :) Väldigt trevligt. Där var Johanna, Jessica, Jonas, Jens och Natali. Men Jonas skulle hem så jag han bara säga hej och hejdå. Dem ville kolla på en hemsk film om en pysko man som ville göra en levande tusenfoting av människor, tyckte den var så äcklig att jag satt utanför och väntade istället. Bättre enligt mig!
Blev bättre sen, vi gick och åt. Jag åt dock bara Pomes :p var inte så hungrig. Sen lämnade vi Jens på Ramlösa station och gick hem till PP igen. Sen har jag suttit där och segat mig hela kvällen.

Hoppas att ni också har haft en bra dag och gjort något roligt. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska försöka beställa tid till klippning kanske? Vill klippa mig alvarlig nu. Är trött på mitt hår (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback