lovetohateme -

Mycket att göra :S

Så där det känns som om jag har gjort jätte mycket idag och mer ska de bli :o
Varit i skolan så klart till kvart över 3.
Stack och gymmade i 50min + dusch och grejes :p
Fick ett sms från Sofie som påminnde mig om Kulturpiloterna (a) SKYNDADE mig så mycket jag kunde :) Jag han vara med ett tag i alla fall.
Var glasmålning på Dunkers i RumEtt så jag var där med Sofie och målade. Svårt med roligt!
Sen stack jag hem och nu ska jag plugga engelska, först papper och sen ska jag läsa några sidor i min bok också.
Kanske måste börja med Kulturhistorian med för jag känner på mig att de kommer ta ett tag (a)
Puss på er <3
/ Juliaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Mmm, jordgubbar är så gott :) Kram!

2011-08-31 @ 18:49:34
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Ps. Klänningen kommer från H&M!

2011-08-31 @ 18:57:01
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback