lovetohateme -

Malmö Festivlen - RixFM, KÄRLEK!

Sådär då har man både varit på Kulturpilot möte på Dunkers och så har jag varit på Malmö festivalen!! Snacka om att den var MYCKET bättre än Helsingborg :o
Dessa artisterna kom:
Danny
Mohombi
Sunrise Avenue
Tove Styrke
Jay Smith,
Nicke Borg,
Stella Mwangi
Chris Medina
Jag såg alla (a)
ÅÅåååh när Chris Medina kom in på seen och jag hörde att det var den låten... jag började STOR GRÅTA!! Såå vacker är den! Asså om man läser vad den handlar om och vem den ska vara till är det kärlek när den är som störst!
Chris Medina - What Are Words

Såå vackert!
Sunrise Avenue var också HELT OTROLIGA!! Jag trodde inte man kunde sjunga så LIVE han ÄGDE ALLT!! :D Jag kunde inte sluta leee och sjunga! :D Fett var de asså!
Dem sjunger bättre Live än på skiva :o Hur kan man göra de?? Det är ju helt otroligt! Se DEM!
Underbar eftermiddag/kväll, Tack PP och Petra(PPs mamma) :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooooo


Kommentarer
Postat av: PP

tack själv julia :D

2011-08-26 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback