lovetohateme -

Hahaha, White Chicks!

Nu har stora systern åkt till England och jag åker på torsdag, snacka om att jag längtar!
Igår kväll hade jag myskväll med stora syran och vi kollade på en film som hon ville se för hon var förtvivlad över att jag inte hade sett den (a)

Hahaha, en rolig seen ut filmen, White Chicks
Jag säger som min syster asså, dåligt skådespeleri men SJUKT ROLIG! hahaha!
Se den! Om ni inte vill se den själv så kan jag hänga på, ser den gärna igen ;)
Så jag fick en kväll att komma ihåg och att skratta åt! Jag brukar ändå inte gilla komedier och så men denna var såå sjukt rolig måste jag verkligen säga! HAHAHA!
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback