lovetohateme -

Äntligen klar med rensningen :o

Ååååh vad jag är trött!
Gick ut en runda med mamma för att bli lite pigg och det hjälpte faktiskt men tyvärr kom det tillbaka till tröttheten igen efter typ 2sek för jag och mamma ränsade bland mina 10000000 leksaker :o Snacka om att jag hade mycket! Man kan inte annan att man lekt med allt :o
Tog typ 2 och en halv timme :o
I alla fall minst helften av alla grejer ska i alla fall säljas på loppis på söndag med min syster, hoppas jag får sålt en massa! Om du har barn eller är intresserade av leksaker själva så kom på loppis på GA´s bakluckeloppis på söndag och shoppa loss!
Kolla mina bilder på min blogg så vet ni hur jag ser ut och hittar mig väll rätt lätt där då xD Kommer vara sjukt biligt för jag vill ju bli av med grejerna. Kommer bli skönt men ändå är det lite jobbigt så därför sparar jag de leksakerna som jag tycker om mest, som står mig närmast, som jag har lekt med mest och har mest härliga och konstiga minnen ifrån :p

Kommer typ ihåg att jag alltid lekte att tjejen var rik och killen försökte bli rik men lyckades inte och då försökte han vissa sin insida istället och det gick då bättre. Dem blev kära, men tjejens pappa gillade inte killen så dem fick träffas i smyg. Efter de brukade dem typ rymma och gifta sig och skaffa typ 3 barn som alla var typ 5år när de föddes FAIL :P

Härligt eller hur?? ;)
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback