lovetohateme -

Jäsp :p

Hejhej!
Igår kväll kollade jag först "morden i midsomer" men det blev reklam så jag bytade till "Hide and seek" och fastnade där xD haha!
Sen kom mamma ner på mitt rum och då sa hon att hon också kollade på det så jag gick upp och kollade med henne. Det var första gången mamma såg den så jag förklarade lite för henne ^^


Om ni inte har sett denna film så se den!

Idag har det i alla fall inte hänt så mycket för jag vaknade vid 10 bara sådär och det är inte vanligt för att vara mig :s Så kan det gå, men det känns bra för då hinner jag med lite saker. Ska städa mitt rum idag för det behövs verkligen, mitt rum e katastrof haha!
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback