lovetohateme -

jadu

Hejhej!
Jag är helt slut körd... har pluggat matte hur mycket som hälst och nu e jag klar med kapitlet så nu är det bara att plugga så man kan ALLT till provet "/


matte.. matte... matte...

Har skaffat mig lite ny musik till min spotify lista och det var sjukt skönt för jag kunde verkligen alla mina låter innan. Så det var riktigt skönt att uppdatera sig lite med ny musik. Har ju en massa nya kompisar och dem har bra musik några av dem så nu har man lite ;)
Snart fyller man också år kom jag på :D Eller snart och snart typ en och en halv månad blir det väll?? Eller? Jag är så bra på att räkna tycker jag (a)
Om ni inte visste så fyller jag år den 13 december! Jag tycker det är för sent.. när jag fyller 18 sen kommer alla ha fyllt det nästan ett år tidigare än mig :o Men men så kan det vara.. Roligt att snart fylla år i alla fall ^^
Jag önskar mig:
- En systemkamera
- En Ipod
- Pengar
- Nytt smink
Det är typ det jag önskar mig men mest av allt en systemkamera och det har jag önskat mig i typ ett år nu "/ Så jag hoppas verkligen jag får en (:
Annars kommer jag bli lite ledsen i mitt öga, men jag tror jag kommer få det om jag önskar bara det av min mamma och pappa (y) Det borde funka :) 

Vill ha en system kamera :) kanske inte en just sån här men typ (a)
Vad hittar alla på idag egentligen?? =)
Jag vet i alla fall en sak nu ska jag inte plugga mer ;)
Puss på er<3
/ Julia


Kommentarer
Postat av: Humle

Lycka till me provet Julle ;p

2010-10-19 @ 19:54:49
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Smart julle! det tänkte jag inte på själv. Så kan det definitvt vara haha ;D

2010-10-20 @ 22:13:46
URL: http://rbckart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback