lovetohateme -

ES1B <3

Hejhej!
Idag i skolan hade vi en miljödag där vi skulle göra en massa uppdrag så kan man vinna 50.000 kr till klassen, till en klassresa :D
Hade varit nice om vi vann men det var inte så många som angacherade sig så vet inte om det blir något, men man kan ju alltid hoppas :) Ett av uppdragen var att vi skulle plocka 200g cigg fimpar och väga dem då xD Äckligt men bra för skolgården dock ^^
Har nog aldrig rört så många fimpar i mitt liv som jag gjode idag :p
Denna dag var mycker rolig och skit vad jag har skrattat asså ;) Klassen ES1B är BÄST :D Älskar vår klass!
Alla gör den unik! Och alla är så sjukt nice mot alla :) Och som humle skrev på sin blogg "alla är kramgoa" och bättre än så kan det inte bli. För gissa vad? Jag älskar att kramas det är mysigt, hihi! <3
Stack till Gabiiz efter skolan och kollade en film som var sjukt bra, kommer dock inte ihåg vad den hete. Men den handla om en pappa som försöker beskydda hans dotter och sånt sjukt bra. Ser ut som en skrek film när man kommer till menyn men det är det inte :p
Åt två bitar bannan kaka också som var jätte god (y) Diggar bannan kaka stort :D
Stack hem och käka senare det var inte det godaste jag ätit men jag blev i alla fall mätt (y) Och det är ju alltid bra eller hur?? ^^
Men nu ska jag nog sova för vi börjar 10.00 i morgon och klockan är 22.00 ;)
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Humle

ES1B <3 såå sant!! :DDD

2010-10-20 @ 23:11:51
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback