lovetohateme -

Efter skolan..?

Hejhej!
Jag måste snart plugga matte för jag har prov i morgon. Är rätt nervös :s
Men jag hoppas jag får VG för det varit nice! Vi e tvungna att börja 8.20 istället för 8.30 "/
Och det betyder att jag måste ta en tidigare buss :(
Just nu kollar jag bara runt lite och tar det lungt för jag hade nyss matte så måste vila min hjärna lite innan jag börjar med det igen :)
Idag på Bild och Formen så blev jag galen i en låt, som är svensk :o Om ni inte visste det gillar jag inte jätte mycket svensk musik i alla fall inte sånta nya låtar :s Men denna är så grymt bra!


Här har ni låten "Gubben i lådan" med Daniel Adam-Ray :D
Jag älskar  verkligen den låten.

Kollar just nu på "The Hills" på Mtv som jag egentligen inte gillar så mycket så jag bytar :D
Till "How I met your mother" på 6:an för det är sjukt bra tycker jag :D
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Humle

Hojj, jag kommer till er grupp på måndag.

Så du måste meddela mig om provet e svårt.. xD

& Du, Lycka till ! :D

& Gubben i lådan <3

2010-10-21 @ 18:41:15
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback