lovetohateme -

Tack ;D

Sitter här just nu och är trött, skulle ju igentligen simmat just nu men jag orkar inte idag. Dessutom måste jag plugga till arbetsmiljö och säkerhets saken så det kommer bli en TRÅKIG söndag... "/
Igår:
Träffade jag Hansi och vi stack till Väla och jag köpte en farsdag-present till pappa :D Han ska få den när han kommer hem (:
Vi fikade på Väla med, mumms pååå det :p
Sen stack vi hem till mig och satt där och hängde ett tag, sen stack vi hem till Joel och hämtade Hansi´s halsband för hon hade glömt det där sen förra fredagen. Bra jobbar hansi ;)
Joel hängde på oss när vi gick en sväng, dock blev det för kallt så vi stack hem till mig och lyssnade på musik, fjollade oss, käkade godis och popcorn :p Jag och hansi gjorde en massa fina danser som joel spelade in, hahaha!
Snacka om flumm på högsta grad ;)
Tack Hansi och Joel för igår!!

Nu ska jag i alla fall slappa lite till sen ska jag börja plugga arbetsmiljö och säkerhet och typ matte :p
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack själv Julia! =D Sjukt rolig Lördag^^

(du glömde skriva att vi kollade på¨Björn Bröder xD haha

pösspöss<3

2010-11-14 @ 16:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback