lovetohateme -

Snö i Helsingborg!

Sitter och kollar Family Guy just nu och väntar på att Jonte ska ringa och säga att vi kan träffas :P
Idag är det snö i Helsningborg, synd att dem valde just idag.. hade bara på mig mina jobbigskor så mina förtter var dyngn blöta snacka om kallt. Det var verkligen skönt att komma hem och bara villa mig och värma mig.
Jag tänkte så här:
Om det redan är snö nu, kommer det då vara snö när jag fyller år den 13 dec? man kan ju hoppas :D
Tänkte också att jag ser för hemsk ut just nu xD  Jag har på mig ett par rosa-randiga stumpor, rosa mjukisbyxor och en gul-tjocktröja. Haha snacka om att jag känner mig snygg xD
Har sjukt tråkigt just nu så jag kollar på Vampyrie Dieaes( hur det nu stavas)
Btw; det var sjukt länge sen jag såg deta pogrmet så just nu fattar jag typ ingenting :s Haha
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback