lovetohateme -

Klumpiga mig, hihi (a)

Hejhej!
Jag är sååå klumpig..
Igår så trillade jag, slog mig och snublade miljoner gånger "/
Men det som vann första priset var när jag skulle raka mina ben.. så tappade jag rakhyvlen och så skulle jag fånga den innan den trillade på golvet. Jag lyckades fånga den men lyckades också skära bort typ "             " så mycket skin från min tumme och det börja blöda som fan... så mamma fick ducsha klart mitt hår :(
Och vi som har bowling på idrotten på fredag, hur ska man bowla utan högertummen?? :o
Jag får väll hoppas att det är bra till dess eller så får jag typ bowla med väster :s Jag som redan är dålig på att bowla hur ska det då gå med vänster, haha!
Snacka om att jag känner mig som en klumpig tjej... "/
Jag, Humle, Becka och Felle skulle fixa vår fotofilm ^^  Jag såg hemsk ut haha xD


haha, ja Humle kyckades ta en "vacker" bild på mig som hon
tyckte var läskig :p


Träffade min baby Jonte då på väg tillbaka :p
Kändes konstigt att pussa någon och se ut som en Zombi, haha!

Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Humle

haha :D

2010-11-09 @ 18:54:34
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback