lovetohateme -

It´s Over <3

Kom på att det var ett tag sen jag bloggade. Men jag har varit så trött denna veckan och slutet på förra så jag har liskom inte riktigt pallat göra det. Nu vet jag liksom inte häller vad jag ska skriva :s
Jag kan i alla fall skriva att på torsdag har jag och Jonte 2 månader <333 Kärlek på de :D
Sitter i alla fall just nu och pluggar som en galning på arbetsmiljö och säkerhet saken som jag har prov på i morgon :s sjukt svårt, men det ska nog bra. Måste klara VG så jag behåller de, känner pressen!
Men nu ska jag ta det lungt så jag kommer klara det jätte bra, andas Julia, andas (a)
Jag satt och letade som ett djur innan efter en låt för jag kom inte på vilka det var som sjöng. Jag är så dålig på artisker och deras namn :p
Här har ni i alla fall den!


Cinema Bizarre - It´s Over! <33
Jag är typ kär i den låten eller något i en stilen.
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback