lovetohateme -

Hahaha mamma då xD

Men tjenna alla!
Har just kollat en film som heter "Underdog" konstigt namn men när man väll har sett filmen fattar man i alla fall varför den heter så :p Haha
Ja idag har jag och mamma varit på Väla och jag köpte en tjocktröja, en mössa och ett nagelack.Bilder kommer, vi åt också där på kina grejen!
När vi skulle hem så åkte vi in om Coopforum och handlade och mamma skulle komaihåg två saker och det var mjölk och safran för vi ska baka lussekatter senare idag tror jag :) Och så handlade vi och så igentligen skulle vi bara ha det men det blev lite mer på köptet, typ som det alltid blir när man handlar mat :p
Och när vi satte oss i bilden märkte vi att vi hade glömt en sak, gissa vad safran en av sakerna mamma skulle komma ihåg. Snacka om att jag fick en skratt atack så jävla roligt var det hahahaha! Duktigt gjort mamma! <3
Så vi åkte till ÖB och köpte safran och lite mer godis, haha!
Mobba inte att jag hoppar i då och nu ti. För ikväll ska jag ha filmkväll och så, bara ha det mysigt :)
Puss på er <3
/ Juliaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback