lovetohateme -

Fredag, äntligen sova länge....

Kollat EMA just nu på MTV för det går om och om typ i en vecka efter det har varit så kollar lite då och då på det. Men är trött på att sitta här framför så jag tänkte att jag skulle logga och umgås med familjen lite eller kanske läsa lite men då kanske jag blir trött och det vill man ju inte bli (:
Rihanna har nyss sjungit och den låten var braoooooo. Nu ska dem dela ut med pris, diggar det!
Nu vissar dem en massa om Bon Joviem jag älskar hans musik <33 Det är kärlek på högsta grad <33
I dag var det då skola som vanligt och vi hade bowling på idrotten, fett nice förutom att jag förlorade rätt stort i vår grupp, haha! Jag suger på det men det var roligt ändå i alla fall.
Efter skolan käkade jag lite och så satt jag vid tven ett tag och bara slappa som man ska göra på fredagar, tycker jag i alla fall. Stack efter det hem till Gabiiz dock inte så länge för mamma ringde och sa att vi skulle äta pizza ;D

Åt en sådan pizza delad med mamma dock, mumms på de!
Frestade?? ;)

Det är typ det som har hänt mig idag xD
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback