lovetohateme -

"Dumma mig"

Kollar Navy-CIS just nu och det är roligt att titta på (:
Idag torsdag då och sååååå skönt att slippa matte, för det var vår sista lektion. Så jag fick slippa en timme tidigare. Vet inte riktigt vad ajg skulle skriva, hade dock en idé men kom inte på vad jag skulle skriva nu, haha!
Tänkte lägga in en låt i alla fall
"Dumma mig" heter den och det är Daniel Adams-Ray som sjunger då. Sarah har visst börjar gilla honom också, men tyvärr kan jag inte skicka över de två låtarna jag har på min mobil...

Här har ni låten :D

När vi hade Estetiskverksamhet så hade inte vår grupp så mycket att göra för vi kunde inte fotta idag så jag och Sarah satt och målade på oss.
Hon målade min handflata röd, Sarahs blå sen målade Stina sin med svart och mönster. Jag och Sarah hade en deal att vi skulle ha på de tills vi hade slutat utan att pella av det. Sjukt svårt att inte göra något, men jag klarade det (a) Duktig jag är :D
Sen när jag väll fick pella av det så var det skit svårt så nu är jag röd runt min högra hand... "/
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Humle

hahah, knarkar du fortfarande den? xD<3

2010-11-11 @ 20:42:21
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback