lovetohateme -

Sjukt länge sen!

Heej bloggen!
Det var väldigt länge sen jag skrev nu märkte jag nyss. Jag hinner inte med att vara i skolan, plugga, träffa kompisar och vara bra på att blogga samtidigt så jag ska inte ens försöka.
Jag kommer helt änkelt att skriva när jag har lust. Jag skriver inte för att jag vill ha en massa läsare, inte för att bli proffs på det utan för att få skriva av mig lite. Det kan vara skönt ibland.
Det är självklart kul om man har någon läsare som kollar bloggen då och då. Men det är inte det som är det viktiga för mig.
Allt möjligt har hänt sen jag skrev här senast så jag ska inte babbla upp allt för det kommer bara bli jobbigt att göra det :p Det har ju varit Valborg och då träffade jag vänner och hade det sjukt nice.
Ja, jag vet inte vad jag ska skriva även om det finns så mycket att berätta. Jag känner mig tom när jag ska börja skirva här. När jag ska börja precis har jag  tusen tankar och sen bara för att man ska skriva ner de försvinner dom bara sådär och så är de borta. Det e helt jobbigt, jag får lite halv panik på det. Jag vill ju skriva av mig men det går ju inte om man inte har något att skriva om. Jag tänkte skriva ett inlägg om lite perssoner, typ kompisar och hur nära de står mig. Men jag insåg att det skulle vara mycket svårt med vissa i och med att dom står mig så nära. Jag behöver ha de där i varje minut, alltid när man är ledsen då finns de. Så jag kan nog inte förklara mig hur mycket jag än skulle vilja det, tyvärr.

Snart ska jag käka för mamma lagar mat. Tror jag ska äta pomes och korv. Det låter konstigt visst gör det?? Pomes och korv?? :s Det tyckte jag med första gången jag skulle äta det hemma hos Gabiiz men det är sjukt gått. Även om man inte kan tro det så passar det bra tillsammans. Mumms!
Nu blev jag enu mer hungrig, vad jobbigt!

Musiklen 7! :D
Jag måste bara skriva lite om våran musikal på skolan musikalen 7 heter den. Jag såg den för första gången i tisdags sen på kvällen såg jag den igen för den var så bra. Och nu vill jag se den på fredag igen för jag tyckte den var så bra. Det är så många som sjunger så sjukt bra, jag bara sitter där i publiken och diggar med ;)
Gabiiz är med i den, hon är dansare i den och snacka om att hon är bra på att dansa (y) Sjukt duktig är hon! Jag skulle vilja kunna dansa så kunna röra mig så snabbt och till rytmen i ett så fint "mönster".

Får väll skriva någon gång snart igen antar jag men nu pallar jag inte skiva mer xD<3
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback