lovetohateme -

Vanligt dag, typ :)

Heej ^^
Jag vaknade typ vid 8.00 idag och gjorde mig klar.
Idag bestämmde jag mig för att jag skulle ha en snäll dag, eller så snäll som möjligt i alla fall.
När jag var klar så stack jag hem till Johanna och hon gjorde sig klar sen så stack vi till skolan.
Vi fick vänta utanför idroten i 20 minuter innan Kenet(min idrotslärare) kom och öppnade för oss, det är för att våra nycklar funkar inte för att dem har bytat dagar och sånt. För vi har sån tagg.
När vi hade haft idrot hade vi lunch sen fixade vi Eminem skiva till vår redovisning, och på den fanns det väldigt mykket bra musik som jag gillar.
När vi hade fixat det pluggade vi ett tag, sen snackade jag med Gabiiz som inte hade varit i skolan för hon hade ett test på IB som hon försöker komma in på när hon börjar gymnasiumet så det var ju gött. Hoppas hon klarade det bra.
När vi slutade stack jag hem och åt och fixade buren. Efter det stack jag till Gabiiz och pluggade lite till.
Vi kom rätt långt så det var ju bra tycker jag, sen stack jag hem.
Precis när jag kom hem så frågade mamma om jag skulle med och handla så det gjorde jag, vi stack till City Gross för dem har sågspån och det behövde vi till djuren, det var typ slut.
När vi hade handlat klart så åt vi på BK, mumms på det. Men jag tror jag gillar MC bättre faktiskt xp
Vi blev klara och stack hem, just nu sitter jag hemma och är sjukt nervös. För snart ska pappa snacka med Rengbågens pappa om Sweden Rock för jag vet inte om jag får följa med. Men jag hoppas det!!!
Enligt Rengbågen SKA jag med :D Tycker jag låter bra i alla fall.
Snackar osså med Hansii och Gabiiz på msn :P
Kyss och Smek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback