lovetohateme -

Underbar dag :D

Heej xp
Nu är det dags att berätta om min Lördag och Söndag.
Min Lördag var att komma hem från Göteborg och att ha en Resturang kväll som vi hade på fritan. Det var typ det som var min lördag blev.
Idag vaknade jag klockan 11.00 typ, och gjorde mig klar. Sedan stack jag till Gabiiz och pluggade i ca två timmar.
Sedan stack jag och träffade Robert vid järnvägsstationen ocu vi gick en sväng, bara lite runt.
Emma ringde Rengbågen eller ja Robert jag kallar honom det (aa)
Vi gick hem till Emma och alla tre gick en sväng sen blev det lite kallt så vi stack hem till Rengbågen. Där var vi först på hans rum sen skulle han äta och då snackade jag och Emma bara. 
Sen stack vi ner på hans "New York" rum som var fett nice förutom att jag inte kunde gå på hans matte för det kittlades(hur det nu stavas) haha det var lite kul. Vi kollade Family Guy the movie där. Den var sjukt bra, vi gjorde också Rengbågen till en fjortis. Hahaha jätte sööt^^
Sedan stack jag och Emma hem. 
Tack för en sjukt bra dag!! :D :D :D
Nu sitter jag hemma och kollar Wallander och chattar med Gabiiz :D
Här kommer ni att se en vidio på henne när Gabiiz sjunger Noise med Tokio Hotel ;)
Skulle osså säga att hon ät hes bara så att ni vet det =)

 

Kyss och Smek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback