lovetohateme -

Tråkig dag!

Hejhej!
Skola idag tyvärr, började med att gå hem till Gabiiz och pluggade lite sen stack vi till skolan och hande matte, lunch och spanska.
Det gick rätt okej, Gabiiz fick gå tidigare från matten för hon skulle på musikal så jag lånnade hennes iphod.
Snällt lyckte jag och det var nice att ha på vägen.
När jag kom hem så käkade jag lite och kollade TV. Sen messade jag Bång och frågade om han ville träffas men det kunde han inte, skulle tränna och plugga. Kanske ska träffa honom i morgon man får väll hoppas i alla fall. Sedan snackade jag med Gabiiz i tellefon ett tag för hon slutade senare än mig och ville ha någon att snacka med, och jag gjorde det för det är alltid kul att träffa henne.
Just nu kollar jag på "How I Met Your Mother" rätt kul tycker jag i alla fall.

Ett tag sen man tog denna bilden xp Men det är härligt minnen.
Kyss och Smek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback