lovetohateme -

TOKIO HOTEL KONSERT I GÖTEBORG :D :D :D :D :D :D <3<3<3<3<3<3

heej :D :D :D :D
Jag kan inte fatta det jag har sett dem inte på bilder och inte tv utan i värklighetern!! jag kan inte beskriva hur det känndes att se dem gå ut på sen och köra loss och få skika och försöka förklara vad dem betyder för än! och jag tänkte att jag kommer inte att bli chokad på deras utsende för det har jag sett många gånger på bilder och sånt men dem e FAN TA MIG SNYGGARE i värkligheten och det är nästan omöjligt men det gick visst :D :D
Så klart snackar jag om TOKIO HOTEL :D<333

Det är obeskrivligt hur mykke jag älskade den dagen 5/3-2010 KOMMER JAG ALDRIG ATT GLÖMMA :D
Okej jag ska berätta från början eller i alla fall försöka komma ihåg.
Jag vaknade i går och insåg att jag skulle se dem så jag gjorde mig klar lite väll snabbt och fick vänta tills Gabiiz mamma ringede mig och vi åkte mot Göteborg :D
Klockan var ca 12.00 när vi kom fram, och det var underbart. Både jag och Gabiiz kollade redan då runt och letade efter dem xD
Vi började med att vara på hotellet ett tag. Jag tyckte hotellet var sjukt fint !! (y)!!
Sedan stack vi ut i stan och Gabiiz shoppa :p

Deta var då det Gabiiz köpte ;)
Sen så åt vi osså mat på något ställe jag och Gabiiz käkade köttbullar och potatis med lingon och sås. Det var gött gött. När vi var klara i stan så åkte vi till hotellet igen och gjorde oss klara och kollade på TV osså ^^
Sen så sminkade vi oss och gjorde oss klara för att ÅKA OCH KOLLA PÅ DEM :D :D
Så glada vi var då kan man inte beskriva med ORD :D :D UNDERBART I ALLA FALL!!!
Vi fick vänta ett tag untan för sen så insåg vi att vi skulle stå i kö så det gjorde vi iskallt var det men allt för att komma in på Sandinavium :D!!
Vi lämnade våra jackor och köpte vars ett lysrör som man kunde lyssa med inne på konersten. Vi satt och väntade i 1 timma ca... och det var lite segt men osså rätt spändnade. Det var inte fult men det gjorde inte så mykke eller kanske för Tokio Hotel men jag och Gabiiz bestämmde oss för att låta jätte mykke så dem tyckte om det ändå :D SMART :D (y)<33
Vi blev flyttade och satt väldigt nära sen och det var underbart. När dem kom ut men skulle hålla sig för att gråta för dem gillar inte gråtande fän så vi höll oss men det var sjukt svårt! FÖR DEM VAR SÅ UNDERBARA!!

Innan konserten :D

kommer fler bilder sen måste gå nu :D
berättar klart då med :P
Kyss och smek ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback