lovetohateme -

Länge sen!

Heej :D
Nu var dt sjukt länge sen jag la in ett blogg inlägg, har varit mykke md skolor och lite annat.
Skolan idag då, när man kom hem var dt hos Gabiiz ;)
Vi fikade sen kollade vi på en andra värdskrigt film för vi har dt i so just nu.
Den var helt okej inte den bästa jag har sett men okej.
Sen kollade vi TV och snackade lite sn käkade vi xD Mumms på det :P Det blev typ en kyckliggryta, sjukt god :D
Stack vi hem till mig och hämtade pengar och gul bok till vaccsination i morron.... VILL INTE!! Jag hatar dt helt änkelt...hoppas jag överlever. Men jag måste säga en sak. Det kommer bli dåligt med uppdateringar i en vecka och lite till för jag ska till Gambia och där har jag ingen dator.
Just nu kollar jag på TV och chattar med folk, och är då hemma hos Gabiiz ska då sova här :D
Men jag väntar på att Gabii ska bli klar med duscning och lite sånt.
Puss puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback