lovetohateme -

Igår och idag ;)

Heej! ^^
Jag han inte att betätta om igår. Men det får jag ta och göra nu ...
Okej, det började med att jag vaknade halv 7 för att göra mig klar till halv 8. Blev klar för tidigt så vanligt så jag gick tidigare, och det var tur för det var jätte halt i parken. Jag skulle ta mig till Gabiiz för vi skulle plugga där. Vi har sånt arbete som vi ska hålla på med i 2 veckor och vi har Eminem :D Love him!
Johanna är osså med oss.
Kom hem till henne typ 10 i 8 så hon sminkade sig, men jag kollade TV så länge och efter en liten stund kom Johanna med. Vi började plugga och gjorde det till klockan 11.00 då vi tog lunch. Vi åt pannkakor som Gabiiz mamma hade gjort, mumms på det!
Sen bestämmde vi oss för att baka, vi gjorde choklad bollar och vanilj muffins det var sjukt gott :D
Vi fortsatte sen att plugga. Johanna stack hem vid 15.00 och jag stannade till 18.00 men vi pluggade dock inte efter Johanna hade gått då var vi bara tillsammans.
Sen stack jag hem!
Kyss och Smek på den dagen :)

Idag nu då ;)
Jag vaknade typ vid halv 8. Gjorde mig klar och kollade TV lite. Sen stack jag till bussen för tidigt :s Så iriterade! Hatar att vänta på bussar och det var kalt.
På busen satt Gabiiz :D Så vi åkte tillsamman ner till stan. Vi hoppade av på GA torg och gick till simmhallen. Vi skulle simma med skolan. I vanliga fall hade jag tyckt det var kul, men nu ska vi ha klädsimm och det är inte kul alls...Men jag klarade det i alla fall. Vi fick sparka vatten i 10 min, sjukt jobbigt.
När vi var klara stack vi till skolan igen och träffade lärare som skulle kolla lite hur det går med vårt arbete, och det gick väll bra hoppas jag.
Vi käkade efter det och var i bibblan ( bibloteket) lite. Sen var det plugg plugg och åter plugg...slutade efter det.
Fick dock vänta på bussen i 25 min och det var lite segt. Men det var bra att Gabiiz var där och underhöll mig (aa)
Nu sitter jag hemma och lyssnar just nu Dead By April - I made it :D Ska snart göra matte!
Kyss och Smek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback