lovetohateme -

Helloj :D

Heej :D
Sov då över med Gabiiz igår till idag då. Vi var hemma hos Gabiiz och var inne på datron, det var nice nice!
Lite segt på slutet bara....
Sen kollade vi på film. Det blev "My Luck" och det var en av dem bästa filmerna jag har sätt. Sjukt nice faktiskt, man borde se den om man inte har det.. det är det värt.

Det är filmen "My Luck".
Och så såg vi en annan film som Gabiiz somnade till :p jag lyckades se hela i alla fall.

Det är då den andra filmen vi såg "Georgia Rule".
Den var rätt svår att förstå till en början men blev bättre sen, och i slutet fattade men allt ;)
Kolla den med :D
Linsay Lohan kväll eller vadå??
Okej men nu återgår vi till idag, haha!
Jag vaknade vid 09.00 och hade sjukt ont i huvudet men vi låg och villade tills klockan blev 11.30.
Vi åt en billys var och kollade Top modell, nice nice :D Sen gjorde vi oss klara och stack till fritan för att ta Vaccsinspruta... AJ på det.
Asså vi tog inte sprutan på fritan men vi träffades där och åkte sen till Lasaretet. Det var inte kul, jätte ont i armen nu.... :/
Sen stack jag hem och åt, duscha och kolla TV och det gör jag med just nu. Kollar Navy CIS, nice nice ^^
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback