lovetohateme -

Skolan..

heej<3

Sorry för att jag inte har lagt inne på länge. Jag vet att jag alltid säger så.. men jag menar det! Nu e det skola och det tar VÄLDIGT mykke tid, och helgen som kommer nu kommer jag vara helt fulbockad :s

Stackars mig.. men det kommer bli kul ändå xp.

Måndag;
 Idag var det då skolan började och det var sjukt segt när man kom hem så var man sjukt trött också så jag gick och la mig tidigt. Jag stuntade också i att simma för jag hade sjukt ont i halsen och jag var då trött.

Tisdag;
 Skola idag med då. Började tidigt och åkte pulka med skolan :p jag gillar inte det så jag åkte inte men det var kul att kolla på alla andra. Sen när jag kom hem var jag sjukt trött igen. Dushade sen gick jag och la mig.

Onsdag;
 Idag var det en normal dag, men när jag kom hem så fortsatte jag med mitt flyttande ner till Alex rum har gjort alla kläder nu, jobbigt värre! haha :p sällan jag säger saker e jobbigt.

Torsdag;
Det är då torsdag idag då jag vaknade rätt tidigt gjorde mig i ording och gick till skolan, var för halt för att cykla som vanligt då ^^ Efter skolan var jag hemma i 30 min för jag slutade sent och då åkte jag, mamma och pappa och kollade på ett gymnasium. Värkade helt okej, men det var nytt så jag vet inte riktigt än vi får väll se.

Pussisar och Kramisar<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback