lovetohateme -

Rekord xD

Heej :p
Jag tror jag slog mitt rekord idag. Mitt rekord att sova länge, jag sov till klockan 20 i 4 idag.
Pappa kom ner på mitt rum och frågade om jag mådde bra. Jag mådde bra men jag fattar inte varför jag sov så länge för jag var bara uppe till halv 2.
När jag hade gjort mig ordning så gick jag hem till Gabiiz. Vi kollade på Tokio Hotel video, nice nice. Sedan la vi in musik på Gabiiz Ipode.
Vi lämnade Tom och Missan(Gabiiz katter) på ett ställe för hon ska till Stockholm i morgon.
Det tog 1timme och 45 min fram och tillbaka, mådde dåligt i bilden för det var mycket svängar. När vi kom hem satt vi vid datorn ett tag till och sen sjöng vi lite :p
Nu sitter jag här och kollar Numbers och chattar med Gabiiz ;)
Kyss och Smek ;*
Btw; I morgon ska jag göra något med dady antagligen åker vi till Köpenhamn xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback