lovetohateme -

Mariana dag :D

Ska bara göra ett litet blogg inlägg tänkte jag (a)
Igår när jag kom hem till Mariana fick hon sin julklapp av mig som då var en massage sak för hon älskar att bli massegard och fnattad och sånt så jag tyckte det passade henne. Efter det åt jag lite pasterjer som jag hade med mig för jag han inte äta innan hon kom och hämtade mig. När Mariana satte på datorn märkte jag att hon hade beställt Narnia bijetterna med svenskt tal så vi åkte ner till SF och bytade dem, tack och lov att det gick!
Så istället för att se bion 15.45 såg vi den 18.15 men det gjorde inte så mycket tyckte jag.  Medans vi väntade på att vi skulle gå till bion igen så stack vi hem till Marianas föreldrar för att hämta ett USB minne från hennes bror som visst också var där, vi blev också bjudna på vars en chokladbolle. Mumms!!
Efter det stack vi till Coop för att handla mjölk och en katt leksak för Mariana ska passa en katt i två veckor så vi tyckte att hon skulle få en leksak då.

Jag tesade den och hon gillade den mycket :D Bra jobbat Mariana :D <3
Mariana tog bliden :D
Här kommer lite fler bilder på kissen :D



Sååå söööt :D


Och så klart Mariana :D
Tack för en underbar dag <3
Puss på er <3
/ Juliaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback