lovetohateme -

Måns & Pernilla

Jag, mamma och mormor stack en runda till Willys & ÖB för att handla julklappar till en julklappslek. Det ska bara vara konstiga och billiga presenter. Jag hoppas ni har lekt den här leken någon gång för det är mycket roligt, och i morgon ska jag göra det (a)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag vill att det ska bli i morgon Julafton. Så klart kommer jag lägga upp bilder som jag tar underdagen :D
Just nu kollar jag på någon show på 3an och det är Måns Zelmerlöw och Prenilla Andersson som sjunger "Vit som snö" just nu. Har nog inte hört den förr men den var mycket vacker. Dem har båda mycket bra röst i alla fall när det gäller jullåtar. Deras röster passar verkligen ihop (y)

Måns

Pernilla
Puss på er <3
/ Juliaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback