lovetohateme -

ALLERGI HELVETE!!

Määääää!
Jag har kommit på att jag är arllergisk :o
På julafton handlade jag, mamma och mormor. Vi handlade jordnötter och jag blev sugen så jag åt några stycken och när vi kom hem fick jag jätte ont i magen så mamma gav min samarin, efter det släppte det. Då fattade jag så klart inte att det var det som jag fick ont i magen av.
Igår så la mamma fram jordnötter igen och jag blev så klart sugen och åt några stycken. Jag fick så klart sjukt ont i magen och den svula så jag gick och la mig "/
JAG ÄR ALLERGISK MOT JORDNÖTTER!!!!! MÄÄÄÄÄÄÄÄ!! JAG GILLAR JU JORDNÖTTER!!
Trodde inte jag skulle behöva vara allergisk "/ "/ "/ "/

Inga mer jordnötter för mig :(
Tyck synd om mig!!!
Puss på er <3
/ Juliaaaaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback