lovetohateme -

jävlar :S

Heej!
Det var mycket länge sen jag skrev här kom jag nyss på.
Har haft en massa för mig xD
Jag har varit i England, Hastings på språkresa och det var underbart roligt. Allt var helt underbart där och alla var så super snälla mot en. Man kännde sig älskad :) Det e klart jag gör det hemma med men det var anderlunda där.
Jag läde också känna en massa kompisar där, som man saknar ihjäl sig på nu.. och dt är ju synd att alla ska bo så långt borta ifrån än.
Jag vill hälsa på alla igen NU!
Men tyvärr funkar inte det för helften typ har redan börjat skolan och jag börjar ju på måndag så man hinner liksom inte med här. Shit deta lovet har gått så snabbt? ;o
Vad hände ?? Vad gjode man igentligen. Jag har gjort 1000 saker men önskar ändå jag hade hunit med mer. Men ändå saknar jag skolan kanske låter hel sjukt men det gör jag. Då går man i skolan gör sina läxor och träffar vänner då och då. Men nu är det bara att träffa vänner hela tiden och det kan bli jobbigt med tiden. Självklart är det kul att träffa vänner också men det kan vara jobbigt med när alla vill träffas. Och då känns det som om man dissar helften och det gillar jag dock inte.
Okej shit vad jag babblar på mycket kände jag :s Men Det är skönt att skriva av sig ibland och dessutom har jag inte så mycket annat för mig just nu..
Ska snart träffa kompis men inte än och då kan man ju passa på att skriva när ändå ingen är social på msn xD
Folk är ju sociala men jag gillar när alla skriver jätte mycket hela tiden och det är ju lite jobbigt så det är inte så konstigt att folk inte gör det.
Dessutom lyssnar jag på helt konstiga låter just nu.. såna låtar jag ingentligen inte gillar men liksom lyssnar på dem ändå för man kan gunga till dem och skriva bra till dem om man fattar vad jag menar med det?
Någon som gillar att skriva lika mycket kanske fattar vad jag snackar om, och när jag liksom har börjat skriva är det rätt svårt att sluta bara sådär. Man vill ha ett bra slut liksom.
Jag vet att det är inte många som kommer årka läsa allt deta men det gör mig inget. Jag skriver inte ofta för jag vill att folk ska läsa det jag skriver och så. Jag skriver för jag tycker det är en lettnad på dig om man föstår. Jag skriver för att få ut kännslor. Konstigt jag vet!
Så ni behöver inte läsa om ni inte vill jag bryr mig inte. Jag bara tycker det är roligt om någon gör det men det gör mig inget om man tycker det är lite långtråkigt.
Det är som om man blir beroende av att skriva på något konstigt sätt.
Okej jag ska sluta skriva nu. Ha det gött!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Gabiiz

Sv; Tack för kommentaren :P du skrev "Häggit" ist för "häfftigt" 8D dt tyckte jag var kul (a)

2010-09-02 @ 21:13:32
URL: http://gabiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback