lovetohateme -

Tja

Heej :)

Idag var det skola som vanligt, sen stack jag hem till Johanna och plugga, plugga och plugga. Jag pluggade svenska och So. Gjorde nästan HELA min recension :D Kände mig duktig, och sen gjorde jag rätt lång på min So sak med :)

Jag e såå duktig.
 Nu är det bara 3 dagar kvar :D:D:D<3<3<3

Hihihi kommer bli såå gött :D

Om någon undrar så lämnar jag sverige då och åker till PRAG :D<3 kommer bli jätte kul :p<3 Sen kommer jag hem igen på Tisdag så det är inte så länge men men det är ju kul kul ändå ju :)

Så kommer inte skriva på dem dagarna men jag ska skriva om det när jag kommer hem igen :D berätta om allt jag kommer ihåg. Klaga inte på mig om jag inte kommer ihåg allt för jag har dåligt minne xD haha
Pussisar och Kramisar <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback