lovetohateme -

jaja

Hejsan :)

Idag vaknade jag klockan 9.30 av hannas mobils väckaklocka *jäsp* sov inte mykke den natten asså...
Segt värre, vi gick och la oss klockan 4.00 på morgonen, kollade film hela natten jue ;)
Vi kollade på Family Gay, 2 1/2 men, 4 brölop och en Begravning, slutet på någon annan film och så kollade vi på jävelen och jag :p snacka om mykke film.
Tillsammans med de käkade vi chips, godis och någon nött sak :p haha mumms på de (AA)
Ja åter till idag.. när vi hade vaknat tog vi på oss käkade frukos.. blää.. HATAR frukos blää. Åt i alla fall en makka med smör och ost och drack oboy samma som Hansii asså, men hon hade oboy + att hon hade " riktig" choklad i oboyen haha :p nyttigt värre (y)
När Hansii hade stuktigt som skulle kolla på New moon så kollade jag mer på tv och villade mig, läste, käkade. Ja, typ de eller jo jag duchade med (h)
Just nu lyssnar jag på Tokio Hotel med låten Secret braoo låt! (yy) sen chattar jag med Hansii och Gabiiz med :D nice nice på de ;)
Nu ska jag be Julia skynda sig.. inte jag asså en annan kompis som osså heter Julia hahaha<3
Vi ska på Julmarknad på Råå, det är en grej som vi alltid gör varje år :D<33
Btw; jag skulle ju fixa filmen Marley and Me fixade den men utan ljud.... :/ så jag och Hansii får kolla på den en annan dag, vissade osså sig att hon hade den hemma (y) smart att hon sa det nu haha xD bara för att Hansii inte vill se den :p men jag vill :D<3

Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer
Postat av: Gabiiz

Men skit i att tacka mig för att jag hjälpte dig din slyna! :'( <3

2009-11-22 @ 20:32:55
URL: http://gabbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback